2009年2月2日 星期一

二次的波兒vs三次的BRAD PITT

去左睇波兒同埋the curious case of bemjamin button
(我到家陣仲未知佢個中文名係咩...)
真係
無奈本人萌三次元
(即係現實世界)
更無奈既係
我連波兒呢出卡通都睇唔明

不過我都古到自己會唔明的了
畢竟自己從來冇明過牙駿哥既卡通
只係冇諗過會唔明成咁"
我係到到出左cinema問friend先知
原來成套戲唯一既奸人就係波兒
在此講一句
波兒的老豆
對唔住
誤會了你"

benjamin button好好睇
主要原因就係...
brad pitt好靚仔=]
而唯一既遺憾係...
女主唔夠靚女
但係都可以明白的
畢竟要搵一個識跳ballet又靚女既actress都真係幾難"
感動既地方唔講了
反正就算我講左都未必有人會認同
但係講到笑位呢
就大家都知道係有個人話自己比雷劈左7次果度
查實本來唔係好好笑
但係佢得燈拍到勁浮誇"
笑死^^

總結賽果:
brad pitt大勝波兒
(天音: 果然女仔都係仲意仔的...)

沒有留言:

張貼留言