2009年1月7日 星期三

校園迷糊大王之一

其實完左好耐的了..

烏丸真係有病
要坐輪椅又唔記得晒d野
呢集(vol.22)唔係爆笑
而係講返2年c班既人
響經歷左好多事之後
對唔同野有唔同既堅持
同埋理想

好中意天滿
唔單只因為萌呆毛
仲係為佢對一方面事情
既堅持同執著
佢雖然傻更更咁
但係佢對八雲既保護照顧
仲有一份姐姐對妹妹既愛
我想講一句
我被打敗了
佢最後even願意為一個自己愛既人
甘心留在佢身邊
仲去庶生活奮鬥
這對天滿咁貪玩但b既人黎講
係一件幾咁難既事
塚本天滿
真正的長大了

播磨可以詬係由頭到尾既男主角
徹頭徹尾既笑角
佢雖然誤會100%
但係囝種傻勁
實在令人折服
有折服
有感動
我反而比佢d動物感動
好記得有一幕
d動物比人發現之後
跳舞扮純情比警察睇
為左保護(捍衛?)主人
做d咁既野出黎
真係比個服字佢地

小林老師似乎一開始就set左烏丸唔係男主角
vol.22講左
佢知道自己有病
所以唔去中意天滿
佢脂醫院既囝場獨角戲
好慘..
深刻佢第一次有口
同播磨打架的一幕
果個係男你既事
我舍我永遠都唔可能明白
我只知道果個就係高潮
我認識左真正既烏丸

沒有留言:

張貼留言